Reklamace

Příprava reklamace:

– Bezpečně zabalte kompletní výrobek a připravte na odeslání.
– Přiložte průvodní dopis s popisom závady. Je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE
– Přiložte kopii dokladu o zakoupení, vaši zpětnou adresu a kontaktní telefon.
– Odešlete / doručte takto připravený balíček na adresu naší společnosti.

Jak probíhá reklamace:

1. Příjem reklamace, přiřazení identifikačního čísla.
2. Kontrola technikem, posouzení reklamace.
3. Písemné vyjádření o výsledku posouzení reklamace a jejím řešení.
4. Odeslání vyřešené reklamace přepravní službou.

Reklamace se snažíme řešit v co možná najkratším čase, nejpozději do 30 dní.

Adresa pro odeslání / doručení reklamace:

Thermo-control CZ s.r.o.
Horova 18a
616 00 BRNO – Žabovřesky
Česká republika

Mobilní telefon: +420 775 005 052
E-mail: sklad@thermo-control.cz

Provozní doba:
Po-Pá: 8:00-16:00

All search results