icon Přihlásit se
search icon
  • home icon
  • Vrácení a reklamace

Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Spotřebitel má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle platného § 53, odst. 7 Občanského zákoníku. Toto právo není určeno primárně pro řešení reklamace zboží.

Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, musí být projev vůle o odstoupení doručen prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Doporučujeme zaslat odstoupení písemně, což zajišťuje prokazatelnost právního úkonu.

Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek používání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím. Po obdržení vráceného zboží prodávající vrátí odpovídající částku nejpozději do 30 dnů.

Výjimky, kdy nelze odstoupit od smlouvy:

  • Na poskytování služeb, pokud bylo s jejich plněním započato se souhlasem kupujícího před uplynutím 14 dnů.

  • Na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího.

Reklamace

Pokud zjistíte rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo pokud nedostanete správně vyplněný daňový doklad, informujte prodávajícího co nejdříve, nejpozději do 72 hodin.

Reklamace musí být uplatněna v záruční době, která je, pokud není uvedeno jinak, 24 měsíců. Zboží, které vykazuje výrobní vadu, má spotřebitel právo reklamovat.

Při reklamaci je nutné:

  • Předložit kopii faktury nebo dodacího listu.

  • Vyplnit formulář pro reklamaci (k dispozici zde).

  • V případě uznání reklamace bude zboží zasláno zpět na náklady prodávajícího.

Záruka na zboží:

  • Záruka na spotřební zboží je 24 měsíců.

  • Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění.

Reklamace dopravy

Při převzetí zásilky je doporučeno zkontrolovat stav balíku (počet balíků, neporušenost obalu, poškození). Pokud je zásilka poškozená nebo neúplná, odmítněte převzetí a informujte prodávajícího na telefonu.

V případě skryté vady zásilky je nutné co nejdříve kontaktovat dopravce a vyžádat si zápis o škodě.

Pokud máte problém s poškozenou zásilkou, kontaktujte prodávajícího do 24 hodin.

O nás
více než 20 LET ZKUŠENOSTÍ

více než 20 LET ZKUŠENOSTÍ

OVĚŘENÉ KVALITNÍ PRODUKTY

OVĚŘENÉ KVALITNÍ PRODUKTY

OFICIÁLNÍ DISTRUBUCE

OFICIÁLNÍ DISTRUBUCE

Zboží
 skladem

Zboží
 skladem

VELKOOBCHODNÍ PARTNER

VELKOOBCHODNÍ PARTNER

prodej PO CELÉ
ČR A SR

prodej PO CELÉ
ČR A SR

Chcete se na cokoliv zeptat?

Ozvěte se nám, rádi vám s výběrem poradíme.

O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování osobních údajů.

Thermo-control CZ s.r.o.

+420 549 215 938

obchod@thermo-control.cz

Pobočka

Thermo-control CZ s.r.o.

A1 PARK, Hlavní 683/104
664 31 Lelekovice

IČ: 28302001
DIČ: CZ28302001

Otevírací doba

Kanceláře

po–pá: 7:30–16:00

Sklad

po–pá: 6:00–14:30

Potřebujete konkrétní kontakt?

technická podpora obchodní zástupci

Začtěte se do našeho blogu

Novinky a aktuality z oboru

všechny článkyarrow

všechny článkyarrow