Upozornění: Na nových stránkách neustále pracujeme. Prosíme o trpělivost. Pokud by nastal nějaký problém, neváhejte nás kontaktovat na marketing@thermo-control.cz

close
icon Přihlásit se
search icon
  • home icon
  • Vrácení a reklamace

Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle platného § 53, odst. 7 Občanského zákoníku. Toto právo není určeno primárně pro řešení reklamace zboží.Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, musí být projev vůle o odstoupení doručen prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Doporučujeme zaslat odstoupení písemně, což zajišťuje prokazatelnost právního úkonu. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek používání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím. Po obdržení vráceného zboží prodávající vrátí odpovídající částku nejpozději do 30 dnů.

Výjimky, kdy nelze odstoupit od smlouvy:

  • Na poskytování služeb, pokud bylo s jejich plněním započato se souhlasem kupujícího před uplynutím 14 dnů.
  • Na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího.
  • Zboží upravené podle individuálních požadavků (např. potisk, zakázkové úprava).

Reklamace

Pokud zjistíte rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo pokud nedostanete správně vyplněný daňový doklad, informujte prodávajícího co nejdříve, nejpozději do 72 hodin.

Reklamace zboží
Pokud se u zakoupeného výrobku projeví vada, máte právo jej reklamovat. Reklamace musí být uplatněna v záruční době, která je, pokud není uvedeno jinak, 24 měsíců. Zboží, které vykazuje výrobní vadu, má spotřebitel právo reklamovat. Po obdržení reklamace vás budeme neprodleně kontaktovat s dalším postupem. Zboží, které reklamujete, musí být řádně zabalené a zaslané spolu s kopií dokladu o koupi. Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději v zákonné lhůtě a o výsledku budete informováni e-mailem.

 

Příprava reklamace:

  1. Vyplňte reklamační formulář (k dispozici ZDE) nebo přiložte svůj reklamační / průvodní dopis s popisem závady. Je nutné vyplnit zpětnou adresu a kontaktní telefon.
  2. Přiložte kopii dokladu o zakoupení.
  3. Odešlete / doručte takto připravený balíček na adresu naší společnosti.

Jak probíhá reklamace:

  1. Příjem reklamace, přiřazení identifikačního čísla.
  2. Kontrola technikem, posouzení reklamace.
  3. Písemné vyjádření o výsledku posouzení reklamace a jejím řešení.
  4. Odeslání vyřešené reklamace přepravní službou. V případě uznání reklamace bude zboží zasláno zpět na náklady prodávajícího.
  5. Reklamace se snažíme řešit v co možná nejkratším čase, nejpozději do 30 dní.

Adresa pro odeslání / doručení reklamace:

Thermo-control CZ s.r.o.
A1 PARK, Hlavní 683/104
664 31 Lelekovice

Mobilní telefon: +420 736 626 874
E-mail: reklamace@thermo-control.cz

Provozní doba:
Po-Pá: 7:00-15:30

 

Reklamace dopravy

Při převzetí zásilky je doporučeno zkontrolovat stav balíku (počet balíků, neporušenost obalu, poškození). Pokud je zásilka poškozená nebo neúplná, odmítněte převzetí a informujte prodávajícího na telefonu. V případě skryté vady zásilky je nutné co nejdříve kontaktovat dopravce a vyžádat si zápis o škodě. Pokud máte problém s poškozenou zásilkou, kontaktujte prodávajícího do 24 hodin.